are you a easter feaster?

Publicerat: 2009-04-08 Kl: 16:45:38 | I kategori: Inredning & sånt


En dag till och sen fyra dagars ledighet som ska sitta såå fint! Eller vad säger ni?
Vad har ni för påskplaner? Hur firar ni påsk? Släkten är värst eller flera extra partydagar?


...själv sticker jag till dit jag hör hemma...Blåkulla!! :-P



Sambons nattduksbords inredning just nu.
Nej, det är inte han som har valt det själv
Nej, han har ingen talan när det kommer till inredning i detta hus,
(inte så mycket annars heller iof...)


Kommentarer
Postat av: jessi

ha haa. jag har också stylat makens sängbord..



hoppas du har haft en skön dag, en dag kvar sen har vi påskhelg, jippieee!!!!!!!!!!!!!1



kramar till dig



2009-04-08 @ 17:08:57
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Hahahha, du är så sköööön tjejen!!



Puss o kram

2009-04-08 @ 19:28:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Såå fint!

Vart har du fått tag i den härliga skylten? Eller tips om vart man kan hitta liknande?



Trevlig påsk!

2009-04-08 @ 20:35:28
Postat av: Sofie

Lovisa! Hej! Och tack!! :) Skylten har jag köpt i danmark för 25 dk!!! Men jag såg den i någon webshop för ett tag sedan, men min alzeimershjärna kan inte plocka fram det minnet just nu tyvärr.. ;-P

Googlade på den nu men hittade den tyvärr inte.. Men kommer jag på var jag såg den kan jag maila dig!! :) Glad påsk på dig med! Kram!!

2009-04-08 @ 20:45:48
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ååååh ska bli så skönt med lite påskledigt!!!

2009-04-08 @ 21:40:03
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Det får du jättegärna göra, har letat efter nån schysst skylt men inte hittat nån som känns rätt. Du gjorde ju verkligen ett fynd med denna :) Kram!

2009-04-09 @ 08:55:18
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0