Tips till granen och plus på vågen

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 21:22:34 | I kategori: Jul & allt vad det innebär




Plantagen 5 kr/styck

Så söta så! :)
Småshoppade lite julsaker idag, kan tipsa om att jysk säljer ut sitt julpynt för inga pengar alls. Kom hem med duk, plåtängel, mm... :)



Vägde mig idag och det visade sig att jag gått upp ytterliggare två kilo, så nu har jag gått upp fem kilo på ca fyra månader är inte det en ganska kraftig viktökning? Jag har varken gjort något mer eller mindre det enda som varit annorlunda är att jag inte har varit lika glad som annars. Sorg binder fett? :)

(Säg nu inte "åhå men det syns inte alls" för jag bryr mig inte ett skvatt om den estetiska förändringen av kroppshyddan, jag är bara konfunderad över denna snabba viktökning och dess orsak).



Kommentarer
Postat av: Caroline

Gravid? Kanske en liten minisofie påväg tro... näe, ingen aning. Du kanske funkar som djuren, skaffar vinterpäls men istället för päls så samlar du "fett" som ska värma dig. ;) Nu menar jag verkligen inte att det syns på dig, utan bara spinner vidare på vad du själv konstaterat på vågen :) Kram

2009-12-17 @ 21:33:01
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha, tack!!

Nja har ju inte skrivit så mycket om det, gjorde ett inlägg om huset här för ett tag sen http://frusofie.se/2009/november/h.html , står lite om det hela som du missat hihi ;)



Åh får ta en runda till jysk=) Fick reklam därifrån och såg att de redan startat rean ju. Här finns in te plantagen=(=(



Kram

2009-12-17 @ 22:13:07
URL: http://frusofie.se
Postat av: Ann

I morgon ska vi köpa gran och vi skulle behöva mer pynt att hänga dit så i morgon blir det pynthandling för min del =)

Kram o god natt

2009-12-17 @ 22:57:55
Postat av: MORMORSIDYLL

Vilka söta små fåglar du har köpt till julgranen.



Krams

2009-12-18 @ 00:01:14
URL: http://mormorsidyll.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hmmm här har sorg tvärtemot-effekt, har gått ner flera kilon de senaste två veckorna.

Meeen menmenmen det kanske bara är bördan från ett assholw som har lyft!

Du får dela med dig av dina kilon!

Jag tvångsmatar mig själv med skumtomtar och after eight just as we speek.

Kraaaaaaam

2009-12-18 @ 00:23:55
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: C

Assholw???? New name :-D

ASSHOLE!!!!

2009-12-18 @ 00:24:48
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så här är det. Ju äldre man blir, så kan man inte ha samma matvanor som då man var yngre och kunde äta hur mycket som helst utan att något hände. Man tänker ju då att gud vad bra, jag kan äta hur jag vill och inte gå upp i vikt, fast synd är ju att det inte funkar i längden. Tillslut börjar det lägga sig där man inte vill ha det. Multiplicera din vikt med 26, så får du ditt rekommenderade dagliga intag av kcal. Ligger du lite under det kommer du att gå ned, tvärtom om du ligger över det.

2009-12-18 @ 11:28:58
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0