Blå blå vindar och hav

Publicerat: 2009-07-30 Kl: 14:00:19 | I kategori: Sofie & mode




Klänning: MONKI, Skjorta: My boyfriends, from H&M

Min vita vecka sprack igår, eller om vi ska vara helt ärliga så sprack den redan i förgårr men whatthafuck.
Först hade jag och Tove lite förförfest mys hemma hos oss tillsammans med grabbarna som skulle åka ut och åka wakeboard. Vi grillade och åt jordgubbar, maränger och glass och njöt av det härliga vädret! Sen fick vi skjuts in till dallen som hade förfest på gräsmattan vid kyrkogården. Mysigt värre och vi blev kvar till sist. Dissade Adam* och drog hem till min jävla älskling, eller, jag ringde efter honom så fick han komma med ferrarin och hämta mig. Såklart. Vi bestämde igår att vi skulle ha reunion tjejmys med alla i gänget från lågstadiet/mellanstadiet/högstadiet, tjejmys och gå igenom alla foton vi har samlat på oss under åren. Det skulle typ kunna bli årets höjdpunkt och vi skulle setts hos oss men jag och M har andra planer så dom får garva utan mig...

Nu ska jag ta min medicin och sen ska jag fortsätta att städa. Sommar och sol idag med och jag tror staden slår rekord i turister då campingen är totalt fullbelagd, varenda parkering knökfull och sjökrogen har dubblat sina intäkter mot förra årets rekord! Det är ingen idé längre att försöka smyga med var jag bor för alla som läser bloggen vet redan det, right?



*Adam = Adam Tensta gästade oss igår..


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag SAKNAR Trosa och mina vänner =( men jag bor inte såå himlarns långt bort så jag kan ju turista i staden och hälsa på mina vänner, men sist jag var där så kändes det som jag varit borta på sem i några veckor och var på väg hem....

2009-07-30 @ 20:18:48
Postat av: stiiiniwiiinie

snyggobertan!! fan va mycket skojs ni har för er :D PUSSAR

2009-07-31 @ 15:35:08
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0