Jag betalar hellre några kronor extra...

Publicerat: 2009-11-30 Kl: 18:31:31 | I kategori: Jul & allt vad det innebär


...än att sitter och lägger tid på sånt här tålamodskrävande varning för psykbryts-pill-i-pill!
Det är IKEA vi ska vara sura på nu.

Finns det inte någon intagen på typ Hall eller Hinseberg eller någon liten praktikant som kan göra detta istället? ;-)



Yes! Jag hade en julduk, denna för funka. Inte den snyggaste men det går iallafall i mina temafärger: röd och vit. Kommer från Åhlens för en herrans år sen... Kör ni med julduk? :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Men Sofie, IKEA har ju färdiga smarta sidenhängen att trä in och sen trä genom öglan och vips är det färdigt!! Gjorde ett inlägg om dem för nån vecka sen!!

Kanske enklare än ett psykbryt?



Stor kram!

2009-11-30 @ 18:52:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Kolla här!



http://annlouisesvarld.blogg.se/category/shopping.html



Förpackning om 30 st för 19 kronor.



Puss

2009-11-30 @ 19:05:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack! vad glad jag blir att du gillar min kläddesign =)

motivet kommer dessutom släppas på nelly.com snart =)

2009-11-30 @ 19:10:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lycklig mormor

OH jag har oxå köpt sånnnaaaa neeeej måste vara på bästa humör när jag ska sätta fast den osynliga tråd ha det bra o njytt av längtan till jul kram;-)

2009-11-30 @ 21:48:04
Postat av: Ann

det där är inget för mig... nej julpyntet måste vara färdigt för att hänga i granen annars skulle de bli liggande någonstans... ;)

2009-11-30 @ 22:08:23
Postat av: Anna-panna

Julduk e på bordet ja!

Sen hade jag gärna suttit & fixat dina julgranskulor... Gillar sånna där monotona sysslor där man totalt kan koppla bort hjärnan & bara jobba på... :-)



Kram kram!

2009-12-01 @ 09:38:35
Postat av: sofie

Anna-Panna! Välkommen hem till mig! Jag har en hel hög med "monotona sysslor som du totalt kan koppla bort hjärnan och bara jobba på"-saker här hemma ;-P



Kramar

2009-12-01 @ 17:41:44
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0