Här och nu

Publicerat: 2009-10-04 Kl: 15:01:05 | I kategori: Böcker & Tidningar


Precis som titeln på boken "här och nu" ska jag, här och nu ta en söndagspaus och bara lägga mig i soffan med en bok och en tidning och ta det lite lungt. Lite svårt känns det när m står ute i boden och sliter för glatta livet men han har själv uppmuntrat mig till detta... :-)



Vad har ni för favorit tidningar?

Jag har slutat att prenumerera köper bara lösnummer och då brukar det bli:
Allt i hemmet, Drömhem & Trädgård, Family LIVING, Klick (pinsamt), och ibland kan det bli någon tjejtidning som t ex Chic, Amelia, VR, Elle...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om han uppmuntrar dig till slöslapp, då är det såklart du ska ta chansen. En annan pluggar för glatta livet och hoppar in på din blogg med jämna mellanrum för att få mig en välförtjänt paus när jag läser dina inlägg som trillar in galet tätt idag, och det gillar jag (fler pauser till mig) :D



Har gått och skaffat mig en blogg också, mest för att nära och kära ska veta vad jag håller på med om dagarna. Det är ju lite roligt med blogg, men klurigt. Man vill ju inte bli för långrandig, liksom (som jag är nu :D).



Kram

2009-10-04 @ 15:14:41
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Åh vad mysigt det lät!

Läser mest restidningar men nu har det blivit lite foto och även en och annan ELLE, Cosmo etc.



Sv: Hehe, det var den snirkliga texten jag menade. Tack!

2009-10-04 @ 16:35:12
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh jag läser en del tidningar och magasin, prenumerar på Cosmopolitan, Glamour och Sonic Magazine (musiktidning). Annars lånar jag mammas Amelia, syrrans Veckorevyn och just nu har jag ett nummer av Vi Läser, Tidningen Vi och Lyrikvännen hemma också :) Sådan läsning är så lyxig och ibland är man bara så värd det :)

2009-10-04 @ 22:32:20
URL: http://bookbitch.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0