GEGGAMOJA

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 19:16:33 | I kategori: Babyshopping & sånt







GEGGAMOJAS barnkläder faller mig helt i smak. Har än så länge bara köpt en mössa, men är övertygad om att det kommer bli många fler köp (om bara bebisen kommer ut som den ska och mår bra vill säga). Farligt att säga sådär. Anyway, bra kvalité och lite extra piffigt med ränder, färger och prickar - I LIKIE!

Just därför är jag med i en tävling hos en av mina favoritbloggare Fru Sofie, som jag följt i många herrans år. Är ni inte intresserade av tävlingen så tycker jag gott och väl att ni ska ta ett besök inne på hennes blogg, en härlig blogg av en tjej med hjärtat på det rätta stället!
http://www.alltforforaldrar.se/frusofie/images/2010/geggamojja1_109166213.jpg

Om jag skulle vinna så skulle jag använda presentkortet till kläder och filtar i collaget som jag gjorde överst i inlägget. Vill ni också tävla så gör ni det HÄR!



Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0