HUR MÅNGA HELLO KITTY PLAGG HAR TUVA?

Publicerat: 2011-02-03 Kl: 10:12:36 | I kategori: Babyshopping & sånt



Svaret är: inte en enda vilket hennes mamma är ganska nöjd över. Däremot har hon hela två stycken Hello Kitty djur i leopardmönstrad body. Det kan inte bli mer rätt så det kallar vi kärlek och tackar de som hon fått presenterna av.

 

Idag skiner solen och snart planerar jag att ta oss båda ut på en promenad. Mitt hår är plattat och jag känner mig trots lite sömnbrist pigg och väldigt levnadsglad. Det är väldigt roligt att vara mig just nu, jag önskar ni kunde få provtesta att vara mig för en stund. ;-)


Kommentarer
Postat av: SusannaRosita

Vi har oxå den leoparmönstrade nallen här hemma :)



Skönt med promenad. Igår var jag på en riktig skön rask promenad, o det gick bra för fogarna har nu äntligen slutat göra ont, o isen var borta från vägarna. Så underbart att slippa gå i snigelfart för att inte halka. Idag blir vi nog kvar inomhus dock, för det blåser helt galet mycket där ute.

Hoppas du får en trevlig dag. Kram

2011-02-03 @ 11:28:04
URL: http://susannarosita.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0