HÖSTENS BLOMSTERPRAKT

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 08:03:35 | I kategori: Skog & mark




Sommarblommor i all ära men en höstbukett i starka färger är svårslaget.

Godmorgon. Idag vill jag hylla lugna uppvakningar som den imorse, vaknar sakta till liv då jag hör hur Tuva vänder och vrider sig i sängen och då vet jag att snart blir det skrik. Men istället för skrik så sätter hon sig och leker med sin apa och sina nappar och jag ser att jag fått meddelande från Malin på Whats App så jag börjar morgonen med att prata med henne om hennes äventyr då hon ska åka med Bugaboo till Amsterdam, vilken grej!

I detta nu sitter jag med datorn och nyhetsmorgon i bakgrunden och Tuva är på golvet och leker med plastklossar som påminner om lego/duplo men är större och heter "H.J Bloks". Nu har hon tröttnat på att leka själv så nu skajag göra henne sällskap. Vi får se vad det blir av den här dagen. Min mamma är sjuk så jag tänker erbjuda mig att passa hennes hund så en långpromenad blir det nog på dagens schema. och så ska jag skriva en önskelista till mamma eftersom jag fyller år snart. Jag och M köper inte presenter till varandra i år men min mamma tjatar på mig om att jag ska ge henne en önskelista. Jag älskar att skriva önskelistor, vi får se vad det blir på den i år.


Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0