RÖDA LÄPPAR FRÅN YVES ROCHER

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 10:11:29 | I kategori: YVES ROCHER REVIEW TEAM


 



Läppstiftet heter Coulerus Nature och kommer från Yves Rocher. Finns att beställa HÄR.

Igår testade jag både mitt nya beige rosa läppstift från Yves Rocher men även det röda. Herre gud, vad rött det var! Finns inget som är så svårt som att få till en perfekt målad röd mun. Det är så mycket som ska stämma in och precisionen måste vara precis. För att ni skulle få en tydligare bild av färgen har jag inte använt någon läppenna och jag målade inte heller med läppstiftspensel vilket man bör, speciellt om man målar med något så svårt som rött. Läppstiftets kvalité skrev jag om i ett tidigare inlägg och där har jag inget att klaga på. Rött må vara en trendfärg just nu, speciellt den matta gulröda varianten. Men den är svårburen och i mitt fall som är så ljus tycker jag att röda nyanser med för mycket gult i sig blir lite svårt på mig. Fast häftigt är det, det ger lite extra karaktär. Till fest säger jag absolut!

Tog bild på pussmärket från läppstiftet. Självklart fick Martin en riktig smällkyss på kinden.

Vad tycker ni? Röda läppar - hot or not?

 




Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Älskar din nya design! Och du passar galet bra i röda läppar - tummen upp :D

2011-10-05 @ 10:56:51
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Nejmen, visst vet du att det är jag även om adressen försvann? Eller du kanske känner många Madeleine i Oslo, förstås - här är jag iallafall!

2011-10-05 @ 10:57:32
URL: http://madeleines.se
Postat av: SurCissi

Äääälskar att du gör sminkinlägg!! Meer!!

Men röda läppar, jag vill gilla det men gör det åtminstone inte på mig själv. Enda gången jag tycker att det är råhett är på blekta och bleka blondiner, typ som du dårå! Fast egentligen gillar jag mörkare och kallare nyanser bättre även i det fallet. Ska det va så ska det va.

Jag ser ut som en galen tant i för mörka färger, mycket för att min mun är lite sned. Haha, jo men den är det!

Lika glad är jag för det. Kram!

2011-10-05 @ 12:00:46
URL: http://cinnia.se
Postat av: Anna S

Hahahaha vad gör man inte för en bra bloggbild - öppnar fönstret och stoppar huvud och kamera och plutar med de rööööda läpparna :).



Rött läppstift på mig får mig att se ut som en h.o.r.a. Inte så charmigt.



Puss puss min fina vän

2011-10-05 @ 13:39:27
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Claudia från gymn

Men guu vad fint, du passar hur bra som helst tycker jag, ser riktigt Sofy-stikerat ut ;)

2011-10-05 @ 17:02:35
Postat av: Tora & Viggo

HOT!

2011-10-05 @ 19:25:11
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0