FÖRSTA INLÄGGET PÅ YOUR SPECIAL DAY

Publicerat: 2013-04-29 Kl: 19:39:23 | I kategori:


 
 
Kikar in för att tipsa om att jag skrivit mitt första inlägg på hemsidan som ni väldigt gärna får gå in och besöka. Klicka antingen på länken eller på bilden här ovan för att komma till hemsidan som börjar allt mer och mer komma i ordning.
 
Sen skulle jag bli väldans glad om fler ville gå in och gilla min fanpage på facebook. Förlåt om ni tycker jag tjatar om detta men jag har precis börjat förstå vilket fantastiskt sätt facebook är att marknadsföra sig genom och att ha flera som gillar och delar sidan kan ge mig den där knuffen i början som är så viktig att få. Så tack snälla ni om ni vill ta er den stunden att gå in och gilla min sida. Ni hittar den genom att trycka här eller så kan ni klicka på bilden här nedan.
 
 
Sen så har jag ändrat mitt namn för er som vill följa Your Special Day via instagram, där är det lite krångligare för där heter jag: yrspecialdayse
 
 
Det är så himla roligt att ha kommit igång med företaget och jag har redan fått ett par förfrågningar som jag hoppas blir av. Det är mycket nytt att lära sig, speciellt wordpressverktyget men är så tacksam som får hjälp av bästa Jane. Nu ropar Tuva så nu måste jag kila iväg.
 
Ha en fin kväll och en härlig valborg om vi inte hörs innan!


Kommentarer
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0