FÖR GAMMAL VÄNSKAPS SKULL.

Publicerat: 2013-12-31 Kl: 12:47:00 | I kategori: Jag & allt vad det innebär


 
Jag tänker inte summera året som varit. Jag tänker inte skriva någon årskrönika. Istället blir det kryptiskt, och säkert inbjuder det för tolkningar och spekulationer bara för att nå fram till en endaste person.
 
Du vet scenen i Sex and the City när Carrie springer i nyårsnatten för att hinna till Miranda för att säga att hon aldrig är ensam? Den scenen och den låten får bli min sammanfattning av det omvälvande som hände när jag fick ditt sms, min springtur genom New York natten. Till dig.
 
Med hjärtat i handen.
Nästa år.
Nytt år.
 
Pussi
 
 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Finaste jag läst på länge, så vackert!

Svar: Tack <3
-Sofie-

2014-01-02 @ 23:14:49
Postat av: hörsel-carro

åh vad härligt med sex and the city-språk!

2014-01-06 @ 19:32:59
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0