JAG TAR RISKEN

Publicerat: 2013-12-20 Kl: 08:40:46 | I kategori: Film, TV


Problemet med mig är att jag är dum i huvudet. Jag är aldrig nöjd. Jag blir snabbt uttråkad. Jag vill ha mer. Hela tiden. Så när det kommer en månad som december men innan inplanerade helgaktiviteter varje helg som sedan blir till ingenting. Då deppar jag ihop. 

Men. Den fantastiska människan jag bor med (som varit på bio, julbord, restaurang tre ggr bara den senaste veckan, ja jag för statistik). Han tog i vilket fall tag i det hela och ordnade barnvakt till kvällen och har föreslagit att han och jag ska gå och äta på Stadshotellet. Så jävla bra. 

Igår kväll konstaterade jag att jag åter igen har feber men vet ni. Jag vill det här så gärna gärna gärna. Sen är jag ledig ända fram till 7/1. Jag tar risken. Vin och Ipren. Vi måste få en vuxen kväll att sitta och skryta inför varandra. Det känns livsnödvändigt. 




I


Kommentarer
Postat av: En annanAnn

Jag hade inte tvekat en sekund! Kör...bara kör, som vi brukar säga! :-)
Ha så mysigt!

2013-12-20 @ 14:39:36
Postat av: Matilda

Vilken fantastisk idé från din kära make! Precis vad du behöver låter det som. Hoppas det där vinet kan skrämma iväg bacillerna så du blir pigg istället. Efter en sådan här kväll lär julkänslan infinna sig!
Kram

2013-12-20 @ 14:45:44
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0