M&S KVÄLL

Publicerat: 2013-12-23 Kl: 16:28:59 | I kategori: Fest, helg & vänner




Martin skulle ta initiativet till att bestämma att vi skulle ut på restaurang i fredags men eftersom hans förmåga till planering är lite bristfällig (sorry darling but thats thrue). Så fanns ingenstans för oss att gå pga julbord och abbonneringar. Jag mådde inte så bra så jag orkade inte åka till Stockholm så vi tog en extra bra kväll hemma! Mamma passade Tuva, vi klädde upp oss och åt oss mätta på ostron och champagne! Så mätta att vi skippade varmrätten till dagen efter (lammracks, min favorit).

Vi hade så himla roligt, har inte skrattat så mycket på hela december. Så en himla bra kväll, trots bihåleskiten.




Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

UNDERBART!!:-)

Önskar dig och din familj en fin jul!

KRAM

Svar: Detsamma Nina!!! Tack så jättemycket!!!

God jul!!!!


Kramar
-Sofie-

2013-12-23 @ 19:07:27
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Viktoria-Pinkpastry

Stor God jul kram!

2013-12-23 @ 20:15:00
URL: http://pinkpastry.blogg.se/
Postat av: AnsoAnna

God jul Sofie.
Har du testat nässköljning?
Vi håller på med det här hemma nu efter alla sjukdomar. Det funkar jättebra och det rekommenderas för personer med känsliga bihålor och då tänkte jag på dig. Spana in http://www.nasaline.se

2013-12-24 @ 00:30:46
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0