NATTSURR

Publicerat: 2013-12-23 Kl: 05:18:23 | I kategori: Film, TV


Ligger vaken mitt i natten och inte kan somna om. Det är min grej det här, något jag dessvärre ärvt av mamma, att inte kunna somna om ifall jag blir väckt. Men det gör inte så mycket, för det är jul och vi är lediga i nästan tre ljuva veckor.

Jag ska försöka hantera julen och mig själv och istället för att ligga här och djupanalysera allting runt omkring (som jag gjort den senaste timman) ska jag gå upp och göra något vettigt. Idag har vi framför oss årets hetsigaste dag. Martin förslog att vi skulle göra ett körschema för att få ihop det. Såhär är det alltid för oss, julefrid don't exists inte så som en önskar. Fast det är ändå vi på något sätt, familjen kaos. 


Här är jag och Tuva på Mc Donalds igår, efter Tuvas kusins kalas och svettigt Ikeabesök.


Hedda hade önskat sig en Emiltårta så föräldrarna hade suttit uppe långt in på natten med denna. Jag tycker hon kan känna sig belåten med denna, minst sagt!


Vi slog in de flesta av paketen igår som nu ligger under granen. Förlåt, granarna. Haha. Färgsorterat (jag är sjuk jag vet).



Här är jag igår i full färd med att slå in paket till min kusin. 



En mallig Tuva med Heddas paket (clowndräkt och peruk).


Titta här, vi har flyttat upp på övervåningen!!! Bästa galna tokiga maskinMartin höll sin deadline om att flytta upp till jul. Men nu är han sjuk, feber och brakförkyld.


Hörs vi inte mer så önskar jag er en god jul. Ta hand om er! 




Kommentarer
Postat av: Lycklig mormor

oh men så finna ni är kram o super god jul,njut av ledighet;)

2013-12-23 @ 12:37:29
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0