FOTO MED EN SPECIELL KÄNSLA

Publicerat: 2013-03-25 Kl: 23:39:12 | I kategori: Foto & sånt


Jag är helt uppe i varv och måste stressa ner för att kunna bli trött och somna. Det är det här med företaget. Mitt klockrena namn var jag tyvärr inte helt ensam om och kommer inte att kunna ha en sådan domän pga upptaget så jag måste tänka om och hitta på nytt namn. Och där tar det stopp. Blir därför helt uppstressad över detta och nästan alla variationer är upptagna.

Försöker stressa ner med att läsa andras bloggar och titta på bilder. Vill därför dela med mig av denna på Tuva som Jane tagit. Jag tror inte hon är helt nöjd för jag läste att hon tyckte den blev suddig men det är så häftigt för hon har börjat fota med analog systemkamera. Så häftigt och vilken konst! Bilderna får verkligen något magiskt över sig. Jag älskar det och tänker wow - vilka grymma förstoringar det borde bli att ha på väggarna. Jag är svag för filter och vintagelook och med analogfoto så blir det verkligen så äkta! Vilken känsla!


Foto: Jane Haglund www.janehaglund.se



Kommentarer
Postat av: Jane

Men gulliga du, PUSS på dig!!

Hoppas att du hittar ett namn som känns bra och passar!

Sen vill jag ses snart igen också!

<3

2013-03-26 @ 09:29:34
URL: http://www.janehaglund.se
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

fantastisk bild och vilka fantastiska kläder hon har på sig!

2013-03-26 @ 12:17:00
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0