Hej!

Publicerat: 2014-02-26 Kl: 17:17:47 | I kategori: Film, TV



Nu har jag bestämt mig (för nu). 
Nu låser jag bloggen för att bli mer personlig. De som vill läsa får maila mig och smöra. 
Har vi en relation utanför internet där vi öppet pratar om bloggen och där jag är medveten om att du ibland läser på ett oproblematiskt sätt är du såklart också välkommen att följa med.

Annars ses eller hörs vi på annat sätt där vi kan föra en mer rättvis dialog och hoppas på en fortsatt rolig och fördjupad relation!

Stor kram 
Sofie

[email protected]






Kommentarer
Postat av: Emma L

Jag är en av dem som läser men nästan aldrig lämnar ngn kommentar efter mig. Hittade dig via Nina Ruthströms eller Brunhetens blogg och fastnade pga såå spännande att läsa om er husresa! Jag är glad över att du delat med dig av vacker intedning och kloka tankar om genus och feminism. Hoppas jag hittar dig igen i framtiden om du goes public. Lycka till med allt och hoppas du kommer igenom din livskris starkare och gladare!

Svar: Åh men tack Emma! Spelar till om du typ aldrig kommenterat innan när du lämnar en sån sablans kvalitets kommentar! :-)

Tack! Brunheten och Nina är superbra så håll fast vid dem. Jag sticker till på Trosabloggen eller på LDAM i det tysta ett tag. Ids du klicka i lösen (jag pallar aldrig så jag förstår) men då är de bara att maila!

Allt gott!!!
Sofie
-Sofie-

2014-02-26 @ 19:49:44
Postat av: Anonym

Jag är en av dem som läser men nästan aldrig lämnar ngn kommentar efter mig. Hittade dig via Nina Ruthströms eller Brunhetens blogg och fastnade pga såå spännande att läsa om er husresa! Jag är glad över att du delat med dig av vacker intedning och kloka tankar om genus och feminism. Hoppas jag hittar dig igen i framtiden om du goes public. Lycka till med allt och hoppas du kommer igenom din livskris starkare och gladare!

2014-02-26 @ 19:50:10
Postat av: Emma - hörselresan

Hittade hit när jag desperat sökte efter bloggar att relatera till när det visade sig att min lille skit inte hörde så bra. Har verkligen gillat att läsa dina inlägg och tänker du dig att kanske skriva mer om hörsel skulle jag hemskt gärna följa med. Om inte så stöter vi säkert på varanda i andra forum! :-)

2014-02-26 @ 20:16:50
URL: http://horselresan.blogspot.se
Postat av: Anna G

Bra val! (Du slipper mig inte iallafall) Puss <3

2014-02-26 @ 21:35:54
Postat av: Akka-mamma till Gustav

Allt gott til er Sofie, det är ni mer än värda! Vilken resa ni gjort de senaste åren! Tack för de 2 1/2 åren (tror jag, snubblade in till din blogg när ni planerade bröllop!) där du så naket och brutalt ärligt delat med dig av livets alla ups and downs. Som du fått mig att skratta och gråta. Jag håller inte med dig i allt men kommer verkligen sakna dina skriverier! Och du, när man nått botten har man i varje fall fast mark under fötterna! Det är bara resan dit och tillbaka som suger!

2014-02-26 @ 23:17:27
Postat av: Flängfia

Jag har följt dig jag vet inte hur länge nu (sen när Tuva va inne i magen iaf) du är skriver så ärligt och klokt. Alltifrån sömnbekymren till genus som fått mig att tänka till (skulle kunna bli ännu bättre) till erat underbara hus som byggts. Tittar in stort sett dagligen men ÄR dålig på att lämna kommentarer.
Pepp till dig, livet går ju upp och ner och jag hoppas ditt går uppåt nu. Du verkar klok och tillräckligt galen för att bli tillfreds och lycklig i din tillvaro men det kan ju ta tid. Beundrar dig! Kram

2014-02-27 @ 09:53:22
Postat av: Linnéa

Tråkigt att höra, men jag förstår dig och hoppas att få läsa dina ord någon gång i framtiden!
Har följt dig ganska länge, snubblade in på din sida för jag tyckte mig känna igen bilder från Trosa (är själv en utflyttade Trosabo) och fastnade för att du delade med dig av dig själv och dina vackra bilder! Det har varit spännande att följa ert husbygge och allt om Tuva!
All lycka till dig och din familj!

2014-02-27 @ 09:56:18
Postat av: Sara

Lycka till vidare i livet Sofie! Lovar fortsatt att tänka på dig om jag hittar några lampor som kan passa i köket :). Å tack för inspirationen som ni ger av ert vackra hus. Hälsa Trosa från mig! Kram Sara

2014-02-27 @ 17:22:24
Postat av: Sara

Nu smörjer jag för nu hitta jag något du kanske tycker om....
http://shop.ilva.se/produkt/66500497/ball?maingroupurl=lampor&webgroupid=

2014-02-27 @ 20:50:20
Postat av: Lycklig mormor

Vet ej hur jag hittat dig men först för länge sen läste jag er 4 Converse tjejer Petra,du ,Kristin o den fjärde kommer jag tyvärr ingen namn på.Jag har läst varje dag du är så äkte o bra,normal inte massa glamour o dans på rosor det gillar jag,att du delar med dig av eran riktiga verkliga liv så på nåt sätt känns som jag känner er ;)hoppas jag kan fortsätta läsa för du inspirera mig o man känner glädje genom dem fina bilder som du dela.Kram o ha en underbar helg o hoppas att ni få det bästa fina familjen::))

2014-02-27 @ 23:21:21
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0