MED FÖRHOPPNING OM MER PERSONLIGT

Publicerat: 2014-02-27 Kl: 17:38:13 | I kategori: Film, TV


Åh nu är jag så peppad på att börja blogga låst, att få skriva på riktigt och det som jag känner för stunden. Så som det var förr! Mer personligt helt enkelt! 

Men jag kanske bör vänta innan jag låser så alla får chans att se och be om lösenord. Har den öppen några dagar till. Och alltså, det var med glimten jag skrev det där om att ni skulle smöra för att få lösen. Flera som verkar reagerat på mitt ordval och skriver "jag tänker då inte smöra". 

Nu ska jag fortsätta att göra viktiga saker som att skriva mitt namn sjuhundraelva gånger.






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag vill väldigt gärna fortsätta läsa! Har följt dig sedan innan Tuva kom och har själv en dotter som är i nästan samma ålder.
Gillar verkligen ditt sätta att skriva, din öppenhet, din humor och det faktum att du inte förskönar något utan skriver den nakna sanningen om allt :) skulle sakna din blogg om jag inte får fortsätta läsa.
Kram

2014-02-27 @ 19:05:06
Postat av: En som du inte känner

Men vad sjutton Sofie, jag som blev så himla glad sist när du öppnade upp bloggen igen! >=(

Hur som, önskar dig ett stort lycka till i framtiden. Det har varit roligt att få följa dig dom här åren!

2014-02-27 @ 19:19:50
Postat av: Fia

Har följt dig sen vi väntade barn samtidigt och gillar det du skriver! Vill gärna fortsätta läsa om jag får :-)

2014-02-27 @ 20:19:38
URL: http://airyfairy.blogg.se
Postat av: Camilla Tellvik

Hej Sofie!!
Jag har följt dig sen sep-10 ( vår son Theodor föddes då )
Jag är verkligen kass på att kommentera och "snylt" läser mest.
Det gör jag för att du skriver så otroligt öppet och du får mig att skratta varje blogginlägg eller instagrambild.
Skulle verkligen sakna att inte få ta del av dig/er ;-)
Men förstår ju givetvis om du inte lämnar ut lösen.
Ha det ! ☀️
Kram Camilla

2014-02-27 @ 20:57:01
Postat av: Emily

Här har vi ännu en "smygläsare" som följt dig länge. Skulle gärna vilja fortsätta med det :) Äääälskar ditt sätt att skriva!

2014-02-27 @ 21:24:53
Postat av: Ida

Har inte följt dig så länge, men tillräckligt länge för att sakna dig om du försvinner! Skulle väldigt gärna vilja fortsätta läsa om jag får! :)

2014-02-27 @ 21:48:34
URL: http://www.idasidan.blogspot.se
Postat av: ÖstgöteÅsa

Okej bra, nu kan jag andas igen! Hade lagt upp ett smörigt inlägg i mitt huvud, men sen tänkt nä. Hon vill göra slut Åsa, låt henne gå vidare! (ja pratar om mig själv i tredje person) men nä Sofie lämna mig inte :(
Har följt dig flera år, du får mig skratta, gråta och reflektera. Och DRÖMMA! Eran kåk, eran tomt! Erat sätt att behandla vänner och familj :)
Ah, jag förstår att du vill göra det privat men fan va mycket tråkigare min vardag kommer bli!
Förlåt för skitdåliga icke existerande kommentarer, ja må va 25 och haft iPhone länge men att skriva är skit jobbigt! Jag kommer för alltid vara tant där och mina barn kommer skratta åt mig :)
Denna kommentar tog 2 h att få ihop, mellan att hjälpa kids med diverse. Så att den är luddig får jag stå för.
Men helt ärligt, så sjukt tråkigt om man inte får ta del av din hjärna längre :(

2014-02-28 @ 07:46:24
Postat av: Emelie

Här har du en till som gärna vill fortsätta läsa! Gillar dig helt enkelt. Please please please låt mig få fortsätta följa dig och din härliga familj!

2014-02-28 @ 10:52:13
Postat av: Sandra

Hej!
Jag har följt dig sen innan Tuva föddes och älskar att kika in här ibland och läsa din fantastiska blogg. Dålig på att kommentera är jag också ;)
Jag önskar få ditt lösenord. Är det något du vill ha i utbyte av mig? =)

2014-02-28 @ 10:54:59
Postat av: Caroline

Ja tack till lösen. Nej tack till folk som inte fattar glimten i ögat. Passa på att rensa!

2014-02-28 @ 15:19:14
Postat av: Maria

Har följt dig länge och det låter lite sjukt, men du känns nästan som en kompis. Hehe!?? Känner igen mig och inspireras så mkt i det du skriver. Också kul att se bröllopsinläggen, ska nämligen gifta mig till sommaren😀 hoppas jag får fortsätta följa! ( slut på smör😉)

2014-02-28 @ 16:07:00
Postat av: Maria Framåt

Jag vill väldans gärna ha ditt lösen. Följer dig flitigt på instagram och älskar´t så det vore en sorg att förlora dig här.

2014-02-28 @ 23:41:46
URL: http://mijasmakeri.se
Postat av: Josefin

Har följt dig sen er väntan på lilla Tuva. Jag gillar ditt öppna, ärliga och raka sätt att skriva och framför allt din glimt i ögat! Jag följer gärna med i fortsättningen då dina ord ofta får mig att bli påmind om vad som är viktigt i ens liv!

2014-03-01 @ 04:40:14
Postat av: Smygläsare

Hej! Här är en till "smygläsare" som följt dig sen din studietid då vi då bodde i samma stad. Du skriver så härligt med mycket humor och jag skulle gärna vilja fortsätta följa dig. Men jag har full förståelse för att du vill kunna vara mer privat. Lycka till med allting och ta hand om varandra!!

Kram Stina

2014-03-01 @ 10:56:22
Postat av: Jessica

Hej! Fortsätter gärna med att läsa din blogg, hoppas det känns ok för dig.
Kram

2014-03-01 @ 14:13:19
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Annika K

Hej.
Skulle också vilja fortsätta läsa din blogg.
Har läst länge men aldrig kommenterat :/
Kram

2014-03-01 @ 15:09:06
Postat av: Monica

Vill jättegärna fortsätta att följa din blogg! Har hängt med länge men är dålig på att lämna avtryck, härlig blogg har du i alla fall!

2014-03-01 @ 20:53:34
Postat av: Jossan

Hej!
Jag är ännu en som följt din blogg under ett par år nu, utan att lämna något direkt avtryck efter mig tyvärr. Men då vi jobbar inom samma skrå så har jag ofta inspirerats av dina inlägg kring genus. Bland så mycket annat. Du är en inspiratör och jag ber om ett lösenord så att jag får en chans att fortsätta läsa och inspireras. Öp

2014-03-01 @ 21:21:07
Postat av: Johanna

Hej! Brukar titta in hos dig Du inspirerar både med din inred och ditt ärliga sätt att skriva! Hoppas på att få följa dig!
Mvh Johanna

2014-03-02 @ 10:48:37
Postat av: Frida

Hej jag har redan mailat en gång men tänkte att man kanske skulle Skriva här istället;) jag har följt din blogg i några år tror jag. Älskar att läsa om inredning och husbygge;) jag fortsätter gärna att läsa din blogg;) /Frida

2014-03-02 @ 14:42:55
Postat av: Emma

Hej! Här är ännu en som har läst i fleeera år utan att kommentera! Har mejlat också, med hopp om att få fortsätta läsa, skratta, känna igen och inspireras! /Emma

2014-03-03 @ 00:59:22
Postat av: JsN

Så tråkigt för mig om du låser din blogg! Men jag förstår dig!
Med vänlig hälsning,
Snyltgästen som gärna vill få fortsätta även om du inte har en aning om vem jag är

2014-03-03 @ 12:28:30
Postat av: erica

Hej!
Jag vill också gärna fortsätta läsa på din fina blogg. :o)

Allt gott/ Erica

2014-03-03 @ 14:18:14
Postat av: En annanAnn

Jag slänger in en kommentar då o då, vill gärna fortsätta med det 😄 gillar din inredning och ditt skarpa sätt att skriva!

2014-03-03 @ 15:48:42
Postat av: EmmaPemma

En del av mig hade dött om jag inte skulle få ta del av ditt skrivande. Dina briljanta texter som får en att tänka till och stanna upp och ibland rannsaka sig själv. 4 år sedan ramlade jag över din blogg och är hooked sen dess.

2014-03-03 @ 21:09:47
Postat av: Ida

Om man har mailat men inte får något svar, betyder det att man inte får 'följa med' eller kommer lösenordet när du fått en kommentar här med eller när du faktiskt låst bloggen?
Gillar dig så sjukt mycket och hoppas såklart jag får fortsätta läsa.

Annars, ha ett sjukt härligt liv och tack för denna tiden som varit. <3

Svar: Nej Ida! Självklart inte!!! Alla som skriver får lösen!!! Ville bara vänta ut så alla får chans att läsa och sen maila alla på en gång! :-)
Återkommer!!
Kram
-Sofie-

2014-03-03 @ 21:42:25
URL: http://helajavlajag.blogg.se
Postat av: Anna

Åå jag vill gärna fortsätta läsa!
Kommenterar dock väldigt sällan men jag bara älskar din blogg!

2014-03-03 @ 22:21:52
Postat av: Lisa

Sofie du vackra kvinna! Vill gärna fortsätta få läsa dina klockrena texter och se bilder från huset. Hängt med sen Tuva låg i magen och det skulle bli tomt utan dig :(

2014-03-03 @ 22:25:45
Postat av: Hanna

Åh jag vill verkligen superjättegärna fortsätta läsa din fantastiska blogg! *smörsmörsmör* :))) kram!

2014-03-03 @ 23:13:24
Postat av: Marie

Vet inte hur länge jag följt dig nu men läääääääääänge, både här och på instagram. Tycker du är en färgklick så det stänker om det! Vill gärna fortsätta läsa... Kram Marie

2014-03-04 @ 10:15:23
Postat av: Anonym

Vill väldigt gärna fortsätta läsa din härliga blogg. Du skriver fantastiskt bra och inspirerar till att vara mer rakryggad 😊

2014-03-04 @ 12:44:25
Postat av: Maria

Hej!

Jag vill väldigt gärna fortsätta läsa din blogg. Har läst sedan ni gifte er och tycker om ditt sätt attt skriva. Du verkar vara en härlig tjej som delar med dig av livets upp- och nergångar. Kram Maria

2014-03-04 @ 15:38:58
Postat av: En mormor

Hej Sofie! Jag vill väldig gärna fortsätta att följa er främst är jag intresserad av hur det går för Tuva då jag själv är hörselskadat sen jag födes.
Kram från mig

2014-03-04 @ 17:22:20
Postat av: Sofie

Hej! Följer din blogg och gillar dina inlägg och hur du skriver!
Hoppas på att få följa med:)
Ha en fin kväll!

2014-03-04 @ 19:51:40
Postat av: Lina

Heeej! Jag är en 30 årig tvåbarnsmamma från lund, som älskar att läsa i din blogg, blir så glad av alla färger, mönster, din uppriktighet och ditt roliga sätt att skriva på! :) blev så himla peppad på en mönstrad och färgglad tapet, så efter lite övertalning till mannen har vi nu en hiiiimla fin turkos blommig hall, tack för inspirationen :) //Lina

2014-03-04 @ 22:32:46
Postat av: Linda

Hej! Har läst din blogg i ett par år och vill gärna fortsätta läsa.
Ha en bra dag!

2014-03-05 @ 21:48:30
Postat av: Nina Ruthström - skjuter från spinnsidan

Jag minns inte när och hur jag hittade till din blogg faktiskt, men jag vet att fastnade DIREKT. Jag föll vid första inlägget. Du är en mycket härlig person vars energi bränner hål på skärmen. Jag vill absolut ha lösen. Puss!

2014-03-10 @ 13:34:37
URL: http://ninaruthstrom.se
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0