HOOKED ON FLAMINGOS

Publicerat: 2014-01-04 Kl: 00:26:25 | I kategori: Film, TV




Fråga mig inte var jag hittade denna (någon av alla mina inrednings googlingar) men är den inte fantastisk? Vem kan måla mig denna? 

Eller ännu bättre, check this out:


Är det inte det mest fantastiska ni någonsin skådat? Texten tycker jag känns överflödig men i övrigt: perfektion. Just nu scrollar vi runt på blocket för att hitta ett gammalt klädskåp till Tuva. Men jag vill inte ha för bråttom med hennes rum eftersom hon nu sover varje natt hos oss och vi har under hennes levnadsår aldrig sovit så bra och dessutom så är det så otroligt mysigt att trängas med henne. 




Kommentarer
Postat av: Petra

Flamingos är fantastiska, hade flamingotapet i förra lägenheten. DOm som flyttade in tapetserade över med en tråkig 50-talstapet med blad... Snyft!

Petra

2014-01-06 @ 16:04:05
Bloggen har flyttat till litendelavmig.se - det händer inget mer här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0